Jacqueline帽子

灼灼冽寒Burning Cold

Burning Cold#:

Her vivid red hair is like fire and always shines.

她红发鲜亮如火在日光下折射金红光线

Her warm brown eyes shows that she's so sly.

她褐眼温暖明媚显露她如蛇般狡猾善辩

And her icy cold sparkling skin is so bright.

还有她冷冽如冰的肌肤闪着光风姿潋滟

Seeing her fly like a beautiful kite.

看着她在空中如同自由纸鸢

Keeping her in my sight.

留着她在我的视线

Telling my society lies.

念着她告诉我的交际圈谎言

But you just can't be swept away from my mind.

你总在我的脑海中缱绻

Oh, my Juliet.

哦,我的朱丽叶

Hope that you can really be mine.

希望你能留在我的身边



评论

热度(1)